domingo, 14 de diciembre de 2008

Què és l'Art? [Convencionalismes]

Al meu parèixer: «Art és qualsevol interpretació de la realitat amb un fi determinat» Tan si, cerquem crear alguna cosa què impacte per la seua bellesa com pel seu significat. Qualsevol imatge pot ser artística per ella mateixa des del moment que hom la considera "Art". Ara bé, la qualitat que la caracteritza, depenent d'un criteri seriós, serà la que taxarà el valor artístic de la imatge en qüestió

A mi parecer: «Arte es la interpretación de la realidad con un fin determinado» Da igual si queremos crear un elemento que impacte por su belleza como por su significado. Cualquier imagen puede ser artística por ella misma des del momento que la consideramos "Arte". Otra cosa es la calidad que la caracteriza, dependiendo de un criterio serio, será la que tasará su valor artístico.

4 comentarios:

  1. Holaaaaaaaaaa..........Es q no penses escriure res mes???????

    ResponderEliminar
  2. Si... si que voldria escriure més... però ara no puc. Gràcies per haver-te interessat pel meu bloc. Un abraç

    ResponderEliminar
  3. Benvolgut, sóc llincenciat en Belles Arts i acabo de llegir la teva publicació. Et voldria fer una pregunta: consideres al Dadaísme com a "art" en si mateix? O la pregunta seria més aviat: consideres "la font" de Duchamp com una peça artística? Gràcies! Sergi

    ResponderEliminar
  4. Hola Sergi, perdona'm el retard:

    El Dadaisme és una de les principals Avantguardes i "La Font" de Duchamp és una obra consagrada. Irrefutable.

    No he tingut la possibilitat de plantar-me davant La Font però si ho vaig fer davant del Boteller de Duchamp... i no vaig sentir cap atracció per la peça, ni em va parèixer quelcom sublim, ni res que m'arribara a l'ànima per la seua excel·lència. Em va deixar completament indiferent.

    Aleshores, preguntar si el Dadaisme és Art és com preguntar si el Sexe és Pecat. Clar que ho és! Puc arribar a comprendre el valor del Dadaisme, qualsevol persona amb una miqueta de sensibilitat històrica ho pot entendre. Però, personalment i des d'una visió purament emocional no m'agrada.

    Novament, mil disculpes per haver tardat tant. Saludets.

    ResponderEliminar